V S H U B

Musim konvo baru sahaja bermula. Ramai di antara kita pasti mempunyai rakan ataupun saudara yang bakal menjadi siswazah. Mungkin juga ramai di kalangan kita yang hilang akal apabila kita ingin membelikan hadiah untuk bakal siswazah.

Kereta dan rumah mungkin terlalu mahal buat rakan anda. Kemeja, bunga dan coklat pula terlalu biasa. Jom order Apcalis SX Oral Jelly online, acquire lioresal. kita lihat hadiah konvo yang berpatutan, tetapi bukan sekadar yang biasa!

kenneth-cole

Koleksi Kenneth Cole memang sesuai untuk dihadiahkan kepada mereka yang akan melangkah ke dunia korporat. Luarannya nampak eksklusif tetapi nyata mampu dimiliki! Lihat sahaja Kenneth Cole New York Washed Leather Pass Case. Dengan diskaun sehingga 30%, memang berbaloi dibeli! Sebelum ini dijual dengan harga USD55, kini, hanya USD40!

12

  • leather pass case
  • bi-fold design with flip-up portion
  • metal screw rivet detail
  • ID window, 7 card slots, bill compartment
  • open: 6.5″L x 8″H x 0.5″W
  • closed: 3.25″L x 4.5″H x 0.5″W
  • imported

Akan tetapi, jika anda sendiri kesempitan wang untuk membeli hadiah, jangan lupa untuk mencuba pilihan yang lain seperti Amazon.com. Banyak produk ditawarkan pada harga yang lebih rendah.


34

Kenneth Cole REACTION Men’s Pass Case Wallet dengan undian 4.5 bintang nyata berbaloi dengan harga USD 25 sahaja!

Jika anda mahu melihat pilihan lain yang agak muda dan ranggi, anda boleh mencuba pelbagai koleksi yang ada di Amazon. com

5261

78

Guess Men’s Passcase Billfold, hanya USD23, dengan ulasan 5 bintang daripada pembeli! Juga boleh didapati dalam dua warna; iaitu coklat dan hitam.

Jika anda mahukan lebih lagi pilihan hebat, sila ke amazon.com atau sertai kami di facebook!

Ps: Anda juga boleh hadiahkan diri anda dengan cenderahati demam bola ini atau koleksi terbaru forever 21. Terpulang pada anda. Tengok poket, tanya selera.

11 Comments

    • nasrieq
      July 29, 2010 at 10:57 pm

      i want to purchase Guess Men’s Passcase Billfold (coklat). how to pay it ?

Comments are closed.